Young Impact Day: zo vergroen je Brabant samen met andere jongeren

Nieuws | Thema: Jongeren

juni 29, 2021

Young Impact Day: zo vergroen je Brabant samen met andere jongeren

Brabantse  jongeren komen op 30 juni in actie voor het klimaat tijdens de Young Impact Day. Ook jij kunt meedoen door wat grijs is groen te maken.

De Brabantse Milieufederatie steunt samen met De Natuur en Milieufederaties deze actie. Zo worden er gratis plantjes uitgedeeld bij kantoren van ABN AMRO tijdens de landelijke actiedag. Ook wordt er online een evenement georganiseerd.

#Greenitup

Samen Nederland groener maken, dat is het doel van de Young Impact Day. De hele dag kun je daarom een gratis plantje scoren bij een ABN AMRO-filiaal. Die kun je vervolgens planten om je tuin, balkon of kamer groen te maken.

Draag bij aan meer biodiversiteit. Haal een plantje op bij:

• Eindhoven (Vestdijk 18)
  • Breda (Chasséveld 1)

Feestelijke livestream

Via de website van Young Impact kun je live op 30 juni vanaf 15.00 uur meekijken met een eindshow waarbij de groene impact van jongeren wordt gevierd. Ook kun je tickets bestellen om er in Amsterdam in levende lijve bij te zijn. Er zijn 500 plekken beschikbaar. Onder andere Lucas & Steve, StukTV en rapper Sjaak treden op.

BEKIJK LIVESTREAM